Підсумкова контрольна робота з
природознавства
уч_________ 5 -
____
__________________________________________
1. Дати
визначення: Що таке природа?
__________________________________________________________________
2. До
природничих наук відносяться: ___________________________________
___________________________________________________________________
3.
Спостереження, експеримент, вимірювання – це
_____________________________________________________________________
4.
До вимірювальних приладів належать:
а)
термометр, б)
телескоп
в)
терези лабораторні
г) мікроскоп.
5.
До фізичних властивостей речовин відносять такі ознаки:
а)форма
б) запах
в)
розмір
г) прозорість.
6. Речовини, до складу яких входять атоми лише одного
елемента, називаються _______________________.
7.
Які суміші можна розділити відстоюванням:
а)
води і піску б) цукру і води
в)
кисню і азоту г) олії і
води.
8. Чим
характеризуються фізичні явища природи? Назвіть їх.
______________________________________________________________________
9.Горіння це
а) фізичне
б) біологічне
а) фізичне
б) біологічне
в)
хімічне.
10.
До якого типу зір належить Сонце? _______________________________________
11.
Завдяки тому, що Земля рухається навколо власної осі, відбувається:
а)
зміна пір року
б) ми не падаємо у космос
в)
настання дня і ночі
г) квітнуть квіти на Землі.
12.
Установіть відповідність між географічними об’єктами та материками, на яких
вони розташовані:
а)
Південний Полюс 1) Африка
б)
Україна 2)
Антарктида
в)
місто Нью-Йорк 3)
Північна Америка
г)
пустеля Сахара 4)
Євразія
13.
Якого газу в повітрі найбільше? _____________________________________
14.
У якому ряді вказано назви лише організмів:
а) Місяць,
ведмідь, бліда поганка
б)
дуб, косуля, підсніжник
в)
бджола, підберезник, камінь
г)
озеро, картопля, автомобіль.
15.
Для дихання рослинам потрібна речовина:
а)
вуглекислий газ б)
вода
в)
кисень
г) азот.
16.
Організми-споживачі це:
а)
гриби
б) тварини
в)
рослини
17.
Яке біологічне явище відбувається тільки на світлі:
а) дихання б) випаровування
води
в)
фотосинтез
г) рух.
18.
Укажіть природну екосистему:
а)
сад
б) озеро
в)
зоопарк
г) заповідник.
19. Що
таке екологічні проблеми?
______________________________________
_____________________________________________________________________
20. Джерелами забруднення навколишнього середовища є:
а)
сміттєзвалища
б) промислові відходи
в)
відмерлі рештки тварин
г) опале листя.
21. Яка
мета заснування Червоної книги рослин, тварин, грибів? ______________________________________________________________________
22.
Заповідники це: ________________________________________________________
______________________________________________________________________
Результати контрольної роботи надіслати на вайбер чи пошту.
Ви тут можете знайти завдання на карантин, щоб стати розумниками, потрібно трішки позайматися. Вам потрібно прочитати § 33 - 37 на ст. 151 виконати дослід, терміни розуміти, в кінці § 33 заповнюємо табличку та зробити табличку чи пам'ятку які рослини, гриби можна їсти, а які не можна по 10 видів на оцінку. Якщо у вас виникли запитання, запитуйте відповім.ekaterina.nazdracheva@gmail.com
Щоб виконати дослід, вам потрібно взяти одного виду насіння (пшениці, кукурудзи, квасолі на ваш вибір), 4 коробочки чи стакани, вода. В кожен стакан покласти по 5-10 насінини, а далі додаєте по 2 стакани різну кількість води (наприклад: у 2 стакани додати 10 мл води, а 2 інші по 100 мл води) і ставите в різні температурні умови (наприклад: 1 стакан із 10 мл води та 1 стакан зі 100 мл води у тепле місце, а 2 стакани які залишилися в прохолодне (холодильник). Умови ви вибираєте побажанню. Результати досліду записати до таблиці (приклад таблиці можете побачити ниже). Висновок: порівняти які сприятливі умови для проростання, а які не сприятливі.
Додаткове завдання:
Вам потрібно прочитати § 38 - 48 на ст. 161 виконати практичне заняття (Записуємо тему, вам знадобиться і по 5 об'єктів рослин, тварин і грибів, але об'єкти повинні бути невідомі дітям, назви знаходять за допомогою електронного визначника, оформляємо у зошиті назву об'єкта, короткий опис чи малюнок). Терміни розуміти, заповнюємо табличку на ст. 172. Якщо у вас виникли запитання, запитуйте відповім.
Тест для підготовки контрольної роботи
https://naurok.com.ua/test/start/385609
Результати тестів відправляти на почту або в ВайберТест для підготовки контрольної роботи
https://naurok.com.ua/test/start/385609
Властивості живого організму
Різноманітність тварин
Їстівні та отруйні гриби
Отруйні рослини
Отруйні тварини
Додаткове відео:
Практичне заняття
Чинники природи (на рос. мові)
Середовище існування
Пристосування організмів
Дякуемо за те, що так мало
ВідповістиВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити